Thursday, September 2

Geng...

Mencari teman memang mudah, tapi bak kata sarjana, teman menangis sukar ditemui. 

3 tahun berlalu, kerinduanku tidak berkurang. Dikala aku sedih, masalah menimpa, aku perlukan kehadiranmu. Terima kasih engkau hadir dalam mimpi-mimpi ku. Terima kasih kerana menemani tangisan ku biar sekadar mimpi. Aku bahagia..

Aku punya ramai kawan, tapi tak ada yang aku mampu peluk dan menangis dibahunya. Aku punya masalah bertimbun, aku punya hati yang serabut, aku punya jiwa yang kacau. Aku keseorangan.


Terjadi kh, Mungkin kh


Kalaulh dapat ku ukir senyuman mu,
Pasti ku jadikan ia arca nostalgia ku..

Kalaulh dapat ku pintal gurauan mu,
Pasti ku jadikan tali ingatan buat ku..

Kalaulh dapat ku pinjam hati mu,
Pasti ku tukarkan menjadi hati ku..

Kalaulh dapat ku bertemu mu,
Pasti ku peluk erat melepaskan rindu ku..


Hanya mampu berserah...




No comments:

Post a Comment